Для дітей від
4,5 до 6-ти років
Завдяки колективу дитячого садочка «SMARTY’S» дитині надаватиметься підтримка у її «дорослості» та розвиватиметься прагнення до вирішення нових, складних пізнавальних завдань у спілкуванні та діяльності.
Старша група Leaders
У старшій групі діти повною мірою відчувають зміну своєї психологічної позиції: вони починають почуватися дорослими та старшими в порівнянні з іншими вихованцями саду. Вихователі допоможуть дошкільнятам зрозуміти своє нове становище. Завдяки колективу дитячого садочка
- «SMARTY’S» дитині надаватиметься підтримка у її «дорослості» та розвиватиметься прагнення до вирішення нових, складних пізнавальних завдань у спілкуванні та діяльності.
Персонал дитячого садочка Smarty’s забеспечує всі умови для того, щоб у дітей розвивалася самостійність, ініціативність, творчість.
Основні напрямки:
- розвиток уміння навчатися, здатності до аналізу та синтезу, узагальнення і формування понять;
- граматика, математика;
- читання, письмо;
- розвиток упевненості;
- розвиток організованості;
- знання про навколишній світ;
Розвиваємо мову
- Збагачувати активний та пасивний словниковий запас;
- Розвивати граматичний лад мови;
- Опираючись на дитячий мовний досвід, займаємося розвитком зв’язного мовлення;
- Поліпшуємо фонематичний слух, працюємо над культурою мови;
- Приділяємо багато уваги читанню та твору власних казок.
Продовжуємо знайомитися з навколишнім світом
- Розширюємо знання про оточення;
- Переходимо до виділення виразних властивостей та характеристик (колір, форми, величини тощо), встановлюємо складні взаємозв’язки та відносини, виділяємо сутнісні характеристики.
Знайомимося з математикою
- Позначаємо предметні ознаки, ділимо предмети на класи;
- Порівнюємо;
- Знайомимося з довжиною та іншими величинами;
- Вирішуємо прості завдання (складаємо та віднімаємо);
- Орієнтуємось на площині по відношенню до обраного предмета;
- Починаємо формувати математичні уявлення;
- Конструюємо.
Художній та культурний розвиток
- Ліпимо, робимо аплікації;
- Знайомимось із витворами мистецтв;
- Музично розвиваємося;
- Готуємось та відзначаємо календарні свята, проводимо різні заходи, розваги, квести.
Основні напрямки програми розвитку
У віці 5-6 років настає період інтенсивного розвитку багатьох особистісних сфер дитини: інтелектуальна, морально-вольова, емоційна. Починається оформлення нової психічної якості – ціннісної орієнтації.
Продовжуємо знайомитися з навколишнім світом
- Розвиваємо спостережливість, дослідницький підхід до пізнання;
- Знайомимось з технікою та типами соціальної діяльності;
- Розвиваємо пізнавальну та мовну активність у поєднанні з усвідомленням дитячого «Я» у сфері особистісних відносин;
- Поповнюємо знання про природу, виховуючи дбайливе ставлення до неї тощо.
Розвиваємо мову та вивичаємо грамоту
- Збагачувати активний та пасивний словниковий запас;
- Розвивати граматичний лад мови;
- Опираючись на дитячий мовний досвід, займаємося розвитком зв’язного мовлення;
- Поліпшуємо фонематичний слух, працюємо над культурою мови;
- Приділяємо багато уваги читанню та твору власних оповідань;
- Вивчаємо основи грамотності та правила написання слів та речень. Готуємо руку до письма.
Риторика та етикет
- Моральні аспекти в мовній поведінці;
- Правила поведінки в соціумі;
- Мовний етикет;
- Виразне усне мовлення;
- Слухаємо культурно;
- Невербальне спілкування;
- Вчимося володіти голосом та мовним апаратом;
Вивчаємо англійську мову
- розвивати свої мовні навички
- збагачувати лексичний запас.
Математика
- Збільшуємо обсяг пам’яті та уваги;
- Формуємо розумові операції;
- Розвиваємо образне та варіативне мислення;
- Вивчаємо властивості предметів, поєднуючи їх у сукупності;
- Числа;
- Просторові та часові уявлення;
- Геометрична фігура та величина;
Фізична культура
- Формуємо усвідомлену та активну навичку виконання рухів;
- Формуємо вміння проводити аналіз та контроль як своїх, так і рухів товаришів;
- Формуємо початкове уявлення та вміння в іграх та вправах;
- Виховуємо бажання та прагнення до самостійної організації та проведення рухливих ігор;
- Заохочуємо до творчої та рухової активності;
- Розвиваємо швидкість та загальну витривалість.
Крім цього, дитина отримує можливість знайомства з різними видами мистецтва та хореографії. Не упускається з уваги соціальний, особистісний розвиток.
Розвиваємо таланти, будуємо майбутнє разом!
Що для нас важливо