Головна » Старша група Leaders

Для дітей від
4,5 до 6-ти років

Завдяки колективу дитячого садочка «SMARTY’S» дитині надаватиметься підтримка у її «дорослості» та розвиватиметься прагнення до вирішення нових, складних пізнавальних завдань у спілкуванні та діяльності.

Старша група Leaders

У старшій групі діти повною мірою відчувають зміну своєї психологічної позиції: вони починають почуватися дорослими та старшими в порівнянні з іншими вихованцями саду. Вихователі допоможуть дошкільнятам зрозуміти своє нове становище. Завдяки колективу дитячого садочка

  •  «SMARTY’S» дитині надаватиметься підтримка у її «дорослості» та розвиватиметься прагнення до вирішення нових, складних пізнавальних завдань у спілкуванні та діяльності.

Персонал дитячого садочка Smarty’s забеспечує всі умови для того, щоб у дітей розвивалася самостійність, ініціативність, творчість.

 

 

Основні напрямки:

Підготовка до школи

  • розвиток уміння навчатися, здатності до аналізу та синтезу, узагальнення і формування понять;
  • граматика, математика;
  • читання, письмо;
  • розвиток упевненості;
  • розвиток організованості;
  • знання про навколишній світ;

Розвиваємо мову

  • Збагачувати активний та пасивний словниковий запас;
  • Розвивати граматичний лад мови;
  • Опираючись на дитячий мовний досвід, займаємося розвитком зв’язного мовлення;
  • Поліпшуємо фонематичний слух, працюємо над культурою мови;
  • Приділяємо багато уваги читанню та твору власних казок.

Продовжуємо знайомитися з навколишнім світом

  • Розширюємо знання про оточення;
  • Переходимо до виділення виразних властивостей та характеристик (колір, форми, величини тощо), встановлюємо складні взаємозв’язки та відносини, виділяємо сутнісні характеристики.

Знайомимося з математикою

  • Позначаємо предметні ознаки, ділимо предмети на класи;
  • Порівнюємо;
  • Знайомимося з довжиною та іншими величинами;
  • Вирішуємо прості завдання (складаємо та віднімаємо);
  • Орієнтуємось на площині по відношенню до обраного предмета;
  • Починаємо формувати математичні уявлення;
  • Конструюємо.

Художній та культурний розвиток

  • Ліпимо, робимо аплікації;
  • Знайомимось із витворами мистецтв;
  • Музично розвиваємося;
  • Готуємось та відзначаємо календарні свята, проводимо різні заходи, розваги, квести.

Основні напрямки програми розвитку

У віці 5-6 років настає період інтенсивного розвитку багатьох особистісних сфер дитини: інтелектуальна, морально-вольова, емоційна. Починається оформлення нової психічної якості – ціннісної орієнтації.

 

Продовжуємо знайомитися з навколишнім світом

  • Розвиваємо спостережливість, дослідницький підхід до пізнання;
  • Знайомимось з технікою та типами соціальної діяльності;
  • Розвиваємо пізнавальну та мовну активність у поєднанні з усвідомленням дитячого «Я» у сфері особистісних відносин;
  • Поповнюємо знання про природу, виховуючи дбайливе ставлення до неї тощо.

 

Розвиваємо мову та вивичаємо грамоту

  • Збагачувати активний та пасивний словниковий запас;
  • Розвивати граматичний лад мови;
  • Опираючись на дитячий мовний досвід, займаємося розвитком зв’язного мовлення;
  • Поліпшуємо фонематичний слух, працюємо над культурою мови;
  • Приділяємо багато уваги читанню та твору власних оповідань;
  • Вивчаємо основи грамотності та правила написання слів та речень. Готуємо руку до письма.

 

Риторика та етикет

  • Моральні аспекти в мовній поведінці;
  • Правила поведінки в соціумі;
  • Мовний етикет;
  • Виразне усне мовлення;
  • Слухаємо культурно;
  • Невербальне спілкування;
  • Вчимося володіти голосом та мовним апаратом;

 

Вивчаємо англійську мову

  • розвивати свої мовні навички
  • збагачувати лексичний запас.

 

Математика

  • Збільшуємо обсяг пам’яті та уваги;
  • Формуємо розумові операції;
  • Розвиваємо образне та варіативне мислення;
  • Вивчаємо властивості предметів, поєднуючи їх у сукупності;
  • Числа;
  • Просторові та часові уявлення;
  • Геометрична фігура та величина;

 

Фізична культура

  • Формуємо усвідомлену та активну навичку виконання рухів;
  • Формуємо вміння проводити аналіз та контроль як своїх, так і рухів товаришів;
  • Формуємо початкове уявлення та вміння в іграх та вправах;
  • Виховуємо бажання та прагнення до самостійної організації та проведення рухливих ігор;
  • Заохочуємо до творчої та рухової активності;
  • Розвиваємо швидкість та загальну витривалість.

Крім цього, дитина отримує можливість знайомства з різними видами мистецтва та хореографії. Не упускається з уваги соціальний, особистісний розвиток.

 

Розклад занять на 2024 – 2025
навчальний рік
ЗДО «SMARTY’S»

Понеділок
9:30 – 10:00 Математичний розвиток
10:00 – 10:30 Готуємось до читання
12:00 – 12:30 Інтеграція+
16.00 – 16.30 Логіка
16:30 – 17:00 Lego-конструювання
Вівторок
9:30 – 10:00 Math Games
10:20 – 11:20 Outdoor English Fun
11.30-12.00 Акробатика, бебі спорт
12:00-12:30 Logic & Laughter
16:00 – 16:30 Reading Ready
16:30-17.00 Грамота
Середа
9:15 – 9:45 Math Games
10:00 – 10:30 Музичний калейдоскоп
12:00 – 12:30 Розвиток мовлення
16:00 – 16:30 Арт-терапія
16.30-17.00 Підготовка руки до письма
Четвер
9:15 – 9:50 Reading Ready
11:30 – 12:00 Акробатика, бебі йога
12:00 – 12:30 Flora and Fauna
16:00-16:30 Дослідницька станція Smarty`s
16:30 – 17:30 Логіко-математичний розвиток
П’ятниця
9:15 – 9:50 Logis & Laughter
10:00 – 10:30 Музичний калейдоскоп
12:00-12:30 Готуємось до читання
16:00 – 16:30 Творчі хвилинки (образотворча діяльність)
16.30-17.00 Цікава грамота

Розвиваємо таланти, будуємо майбутнє разом!

Що для нас важливо

1

Безпека дитини
та спокій батьків

Цілодобова онлайн трансляція в кожній груповій кімнаті та на закритому ігровому майданчику

2

Висока
кваліфікація

У нас працюють не тільки кваліфіковані педагоги, а педагоги за покликом серця

3

Емоційно-
психологічний стан

Дитини під час адаптаційного період. Розвиваємо таланти, будуємо майбутнє разом

4

Захоплюючі
пізнавальні заняття

Розкриваємо потенціал дітей, навчаємо з радістю стати готовою до майбутніх успіхів